2013年7月23日 星期二

咦﹐真係幾得喎﹗

《小說‧閒話》(十四) 

喺《小說‧閒話》(十二)﹐有留言推介譚劍的《人形軟件》。

於是﹐我找來看看。

咦﹐真係幾得喎﹗

雖然我只係睇到第三個chapter﹐不過我都已經幾肯定呢本係一本好小說。

作為一個資深讀者﹐自然有啲直覺。

我信自己的直覺。

(謝謝twohitsix推介﹐否則就錯過了。)

(題外話﹐既然有人形軟件﹐可不可以有人形軟件嘅人形軟件呢﹖就好像電影《INCEPTION》﹐夢有不同的層次﹔互聯網世界也可以哩。可能作者譚劍早就有類似的想法也說不定。Anyway﹐我期待《人形軟件》的故事發展﹗)

沒有留言:

張貼留言